Събиране на документи за номинации в съответствие с Вътрешните правила за управление на Фонд „Успех чрез Подкрепа“
СЪОБЩЕНИЕ от Комисия, утвърдена
със Заповед на Ректора № РД‑240/03.07.2025 г.
Уведомяваме Ви, че в периода от 10 до 18 юли 2025 г. се извършва събиране на документи за номинации в съответствие с Вътрешните правила за управление на Фонд „Успех чрез Подкрепа“.
1. Кой може да номинира (чл. 10, ал. (2) от Правилата):
-
- Преки ръководители
- Декани на факултети / директори на колежи
- Членове на ректорското ръководство
- Студентски съвет
- Студентски организации
2. Необходими документи (подават се от номиниращите):
-
- Формуляр за номинация – по образец (Приложение № 3);
- Основания за номинацията – кратка обосновка съобразно критериите (чл. 8);
- Документи за постижения – удостоверение за успех, сертификати, публикации, анкети и др.;
- Допълнителни документи, ако са изискани в правилата (препоръки, становища и др.).
3. Къде да ги подавате:
В Кабинет 107, бл. 1, на Главния експерт „Методология и вътрешен контрол“, лично
Допълнителна информация и образци:
Вътрешни правила за управление на фонд „Успех чрез подкрепа“
Приложение №3 Фармуляр за кандидатстване
!! Моля, спазвайте крайния срок и подавайте изрядна и пълна документация. Непълни или подадени след 18 юли 2025 г. номинации няма да бъдат разглеждани.
Комисията
(Заповед № РД-240/03.07.2025 г.)